Setlist: Bob & Phil, Radio City Music Hall 3/3/18

Post show reviews here and join in live setlist discussions
User avatar
KC.Jones
Posts: 997
Joined: Sun Jan 21, 2018 8:04 pm
Location: Cleveland

Re: Setlist: Bob & Phil, Radio City Music Hall 3/3/18

Post by KC.Jones » Sat Mar 03, 2018 11:48 pm

Aw hell yeah Standing on the Moon!!! This better not be sung by Trey!
You ain't gonna learn what you don't wanna know

User avatar
Equinox
Posts: 10539
Joined: Tue May 13, 2014 12:01 am

Re: Setlist: Bob & Phil, Radio City Music Hall 3/3/18

Post by Equinox » Sat Mar 03, 2018 11:49 pm

Zipster wrote:
Sat Mar 03, 2018 11:45 pm
Equinox wrote:
Sat Mar 03, 2018 11:43 pm
B-Rad wrote:
Sat Mar 03, 2018 11:34 pm


Agreed. I love trey but him and Bobby are like oil and vinegar.
In '06 in Camden I saw Trey sit in for an entire 2nd set with Phil & Friends and it was not of this world. I think a lot of that had to do with the fact that they weren't asking Trey to try to fill Jerry's role. They just let him swing for the fences. And really, he didn't sound anything like he does tonight. I'm still loving this -- I'm a massive Trey fan -- but I much prefer him with either Phish or TAB.

Equi Bob told the Duck joke...Got any nails... :rofl
Damn! He started to tell it last night and then went on something else.
"Got any nails?"

"No!"

"Got any flies?"

User avatar
SunshineSue
Posts: 18772
Joined: Tue Feb 11, 2014 10:55 pm
Location: Midwest

Re: Setlist: Bob & Phil, Radio City Music Hall 3/3/18

Post by SunshineSue » Sat Mar 03, 2018 11:49 pm

You're singing it pretty, Bobby!! :listen

bones
Posts: 1329
Joined: Fri Nov 04, 2016 7:43 pm

Re: Setlist: Bob & Phil, Radio City Music Hall 3/3/18

Post by bones » Sat Mar 03, 2018 11:51 pm

U guys r good with que the SOTM :D
"gleeful amphetamine drip"

11/1 Live Dead 69 Londonderry NH
11/6 Elton John Boston
11/9 DSO Lowell
11/15, 16 Weir Boston
11/20 DSO Concord NH
11/30 Joan, Anders & Robert Randolph do Dylan

User avatar
KC.Jones
Posts: 997
Joined: Sun Jan 21, 2018 8:04 pm
Location: Cleveland

Re: Setlist: Bob & Phil, Radio City Music Hall 3/3/18

Post by KC.Jones » Sat Mar 03, 2018 11:53 pm

Even if you don't like Trey, you gotta love how polarizing he is!
You ain't gonna learn what you don't wanna know

User avatar
patchthenation
Posts: 4210
Joined: Wed Nov 05, 2014 1:12 pm
Location: San Diego, CA

Re: Setlist: Bob & Phil, Radio City Music Hall 3/3/18

Post by patchthenation » Sat Mar 03, 2018 11:55 pm

Is Bob or Trey outta tune?
Get the feelin' I'm gonna find out real soon...

User avatar
SunshineSue
Posts: 18772
Joined: Tue Feb 11, 2014 10:55 pm
Location: Midwest

Re: Setlist: Bob & Phil, Radio City Music Hall 3/3/18

Post by SunshineSue » Sat Mar 03, 2018 11:56 pm

A Viola sandwich! I didn't even realize they hadn't finished it! :listen

User avatar
KC.Jones
Posts: 997
Joined: Sun Jan 21, 2018 8:04 pm
Location: Cleveland

Re: Setlist: Bob & Phil, Radio City Music Hall 3/3/18

Post by KC.Jones » Sat Mar 03, 2018 11:56 pm

Pretty fun how they keep reprising!
You ain't gonna learn what you don't wanna know

brassinthegrass
Posts: 331
Joined: Wed Aug 02, 2017 3:05 pm

Re: Setlist: Bob & Phil, Radio City Music Hall 3/3/18

Post by brassinthegrass » Sun Mar 04, 2018 12:00 am

KC.Jones wrote:
Sat Mar 03, 2018 11:56 pm
Pretty fun how they keep reprising!
Like being caught in an undertow, made of ben and jerry chunkey munkey ice cream! :jumpclap :jumpclap

bones
Posts: 1329
Joined: Fri Nov 04, 2016 7:43 pm

Re: Setlist: Bob & Phil, Radio City Music Hall 3/3/18

Post by bones » Sun Mar 04, 2018 12:01 am

I like Trey in TAB, solo acoustic, and dont mind some Phish...

Its kinda like Warren...i like Warren covers, then Mule originals but prob him singing GD songs least

Good parts of tonight tho...

Just not the same wow factor as last nite...at least for me

Others prob liked it better & thats cool

More spacier song selection...

2nd set still reminds me of a nite 1 phil & friends show at the cap where the friends are just trying to get aquainted / reaquainted....

Just tougher as u add more guitarists on the stage...
"gleeful amphetamine drip"

11/1 Live Dead 69 Londonderry NH
11/6 Elton John Boston
11/9 DSO Lowell
11/15, 16 Weir Boston
11/20 DSO Concord NH
11/30 Joan, Anders & Robert Randolph do Dylan

Post Reply