tonight's stream.

A place to discuss anything not covered in the other forums
User avatar
SunshineSue
Posts: 15948
Joined: Tue Feb 11, 2014 10:55 pm
Location: Midwest

Re: tonight's stream.

Postby SunshineSue » Thu Sep 28, 2017 7:55 pm

Roger Waters in Boston, live now awaiting the band, or flying pig. :guitarred


http://mixlr.com/mrgriffith/

User avatar
Shroomopotamus
Posts: 623
Joined: Thu Mar 26, 2015 10:59 pm
Location: Betty Nelson's Organic Raspberry Farm
Contact:

Re: tonight's stream.

Postby Shroomopotamus » Sat Sep 30, 2017 7:10 pm

Streaming DSO later, 8:30-ish MST

http://mixlr.com/snargles-mcjigglepants/

:pinkbunny
Live by the mushroom, die by the mushroom.
:jester GGW ~ 2-25-2017 :jester

User avatar
SunshineSue
Posts: 15948
Joined: Tue Feb 11, 2014 10:55 pm
Location: Midwest

Re: tonight's stream.

Postby SunshineSue » Sat Sep 30, 2017 10:32 pm

Shroomopotamus wrote:Streaming DSO later, 8:30-ish MST

http://mixlr.com/snargles-mcjigglepants/

Live from Boulder, awaiting the band. Audience sounds loud and clear, thanks Shroomopotamus!! :D

http://mixlr.com/snargles-mcjigglepants/

Dark Star Orchestra, 9/30/2017, Boulder, CO (originally played 6/18/1983, SPAC)

Set 1:
Bertha
Jack Straw
Bird Song
Mexicali Blues
Big River
Althea
Hell In A Bucket
Deal

Set 2: (2 hr, 7 min)
Scarlet Begonias
Fire On The Mountain
Playin' In The Band
Drums
The Wheel
Playin' In The Band
Morning Dew
Throwin' Stones
Not Fade Away
Touch Of Grey

Encore: Don't Ease Me In
One More Saturday Night

Filler: Ripple



Add: Hey, I was there when the Dead played this show the first time, my first East Coast show!! :bears2

User avatar
westyvw
Posts: 370
Joined: Thu May 14, 2015 11:15 pm

Re: tonight's stream.

Postby westyvw » Sat Sep 30, 2017 11:52 pm

Add: Hey, I was there when the Dead played this show the first time, my first East Coast show!! :bears2


LOL, I was trying to figure out how Boulder was East Coast! Then I remembered its DSO and what they do!

User avatar
Shroomopotamus
Posts: 623
Joined: Thu Mar 26, 2015 10:59 pm
Location: Betty Nelson's Organic Raspberry Farm
Contact:

Re: tonight's stream.

Postby Shroomopotamus » Sun Oct 01, 2017 5:53 am

I dunno bout yall, but that was the best damn DSO I've ever heard ~ by far

WOW

Hope the talkers weren't too bad, I had my mic set up in pretty much the only spot I could have it set up, pretty sure the guy next to me yelled into it at one point

But wow

That was spectacular

Knew they were gonna play Ripple

:bears2
Live by the mushroom, die by the mushroom.
:jester GGW ~ 2-25-2017 :jester

User avatar
dr bakes
Posts: 3804
Joined: Wed Nov 05, 2014 1:14 pm
Location: Mid Atlantic

Re: tonight's stream.

Postby dr bakes » Sun Oct 01, 2017 12:39 pm

SunshineSue wrote:
Shroomopotamus wrote:Streaming DSO later, 8:30-ish MST

http://mixlr.com/snargles-mcjigglepants/

Live from Boulder, awaiting the band. Audience sounds loud and clear, thanks Shroomopotamus!! :D

http://mixlr.com/snargles-mcjigglepants/

Dark Star Orchestra, 9/30/2017, Boulder, CO (originally played 6/18/1983, SPAC)

Set 1:
Bertha
Jack Straw
Bird Song
Mexicali Blues
Big River
Althea
Hell In A Bucket
Deal

Set 2: (2 hr, 7 min)
Scarlet Begonias
Fire On The Mountain
Playin' In The Band
Drums
The Wheel
Playin' In The Band
Morning Dew
Throwin' Stones
Not Fade Away
Touch Of Grey

Encore: Don't Ease Me In
One More Saturday Night

Filler: Ripple



Add: Hey, I was there when the Dead played this show the first time, my first East Coast show!! :bears2

Did headband improv the lyrics to Scarlet>Fire? I can see clearly now the rain has gone like Brent?
I'd like to find the proper potion
That's gonna capture your emotion

strangerinboulder
Posts: 229
Joined: Wed Mar 25, 2015 1:25 am
Location: 25 square miles, surrounded by reality

Re: tonight's stream.

Postby strangerinboulder » Mon Oct 02, 2017 12:39 am

Shroomopotamus wrote:I dunno bout yall, but that was the best damn DSO I've ever heard ~ by far

WOW

Hope the talkers weren't too bad, I had my mic set up in pretty much the only spot I could have it set up, pretty sure the guy next to me yelled into it at one point

But wow

That was spectacular

Knew they were gonna play Ripple

:bears2



You say that after every show. As do I...because it's true. Their sound is eerily fantastic.That PITB was, sick,sick,sick. With a litany of "China Doll" based jams."Dew" ,+ "Ripple". 'Nuff said.They locked down those two. Gonna lobby for a five show block next year

User avatar
Shroomopotamus
Posts: 623
Joined: Thu Mar 26, 2015 10:59 pm
Location: Betty Nelson's Organic Raspberry Farm
Contact:

Re: tonight's stream.

Postby Shroomopotamus » Tue Oct 03, 2017 1:59 am

:lol: magical things happen at Boulder shows. I feel like we consistently get the best of DSO when they come around and that was no exception.
A lot of my main go to shows to listen to were shows from out here, one of their 2015 shows in particular. It's a big part of what got me into recording and streaming to begin with, it's a shame when these nights can never be relived.
Gonna be reliving this one many times :D
Live by the mushroom, die by the mushroom.
:jester GGW ~ 2-25-2017 :jester

User avatar
SunshineSue
Posts: 15948
Joined: Tue Feb 11, 2014 10:55 pm
Location: Midwest

Re: tonight's stream.

Postby SunshineSue » Thu Oct 05, 2017 7:30 pm

JRAD is at the Brooklyn Bowl tonight. There's a nugs webcast, but also an a free audience audio stream. Showtime is listed at nugs at 8:25 ET. :listen


http://mixlr.com/nico11104/

staggerl
Posts: 33
Joined: Tue Jul 07, 2015 8:54 pm

Re: tonight's stream.

Postby staggerl » Fri Oct 06, 2017 7:40 am

Last night's JRAD show was amazing. Absolutely insane. I am going to take a few hours or a day and listen again to confirm exactly how incredible but up in the top 3 best shows I ever went to IMO.


Return to “General Discussion”

Who is online

Users browsing this forum: Bing [Bot] and 5 guests

cron